Monday, August 06, 2007

A fesztival - Segesvar

Mult hetvegen voltunk a segesvari fesztivalon.En elso alkalommal veszek reszt a segesvari kozepkori fesztivalon, de nagyon jol telt, eleg rosz benyomasom volt elotte, mivel sok helyen mutogattak "szep" dolgokat, de meg voltam lepodve, kimondottan tetszett!




Meli baratnonk meglepte magat egy "body paint"-el.


Kilatas a toronybol!
Mar reg fel szerettem volna jutni oda, de most nem hagytuk ki,negy kozepkori emelet utan, fel is ertunk a teraszra, ahol nagyszeru kilatasnak voltunk tanui, kar hogy a feny viszonyok nem nagyon kedveztek a fotozasnak!






Ismet a tomegben...




Eljott az este...es a fesztival java...




Nagy volt a tomeg, nehezen lehetett haladni, mert kozbe meg fotozgattam es mind maradtam le a baratnomtol, de nem vesztem el!











A fagyizo...kimondottan jo fagyi volt!!!

Koszonet Melinek meg Katanak a tarsasagert!

1 comment:

Anonymous said...

Hat nagyon szivesen! orvendek hogy jol ereztetek magatok! meg annak hogy tetszik varosunk. meli