Sunday, March 02, 2008

Egy csepp viz ...

Vagy egy honapja keszultek a kepek, es most bukkantam rajuk, aztan egy kicsit atdolgoztam es ime, cseppes kepek.Ha valakit erdekel hogy hogy lehetne szebb kepet keszitteni, nemreg jelent meg a www.fotozz.hu oldalan egy cikk errol a temarol!Elegge altalanos dolgok de a kedvet meghozza.Nos ami biztos az az ebben a temaba hogy egy ido utan elegge unalmas lesz es hosszadalmas, ezert javaslom mindenkinek hogy fotozzon es mikor lelott 50 kepet utanna nezze vissza.Persze az 50-bol 2-3 fog tetszeni,..., vagy kitudja ha jo a reflex, es szinkronba birod hozni a kezed a vizcsepp sebessegevel meg a geppel akkor nem lesz gond!





Sok sikert!Meg en is probalkozom mert nem vagyok ezekkel megelegedve!!!
A fotozz.hu cikk linkje a kovetkezo: http://fotozz.hu/cikket_megmutat?cikk_ID=107

5 comments:

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Smartphone, I hope you enjoy. The address is http://smartphone-brasil.blogspot.com. A hug.

aeduard said...

most remelem sikerul irni :)
Ugyesek ezek a kepek, az biztos, ahogy beszeltuk legutobb is, sok turelem kell ahhoz, hogy elkapjon az ember egy igen jot.
Erdeklodnek, hogy allsz a gepcserevel?
Illetve aruld el, hogy talal rad annyi spam kuldo? :)

Szabi said...

Hat igen aturelem az nagyon kell, ami a gepcseret illeti az ugy all hogy elobb el kell adnom a masikat, namost arra talan van egy vevo de nem biztos, esetleg ha tudsz valakit akit erdekelne akkor emlitsd meg neki, es ahogy eladtam johet a masik most mar elszantam magam nagyon!
Ami a Spamaseket illeti, hat az izem az mar televan veluk, Talan a Szabi olyan erdekes, vagy a biszak de tenyleg nagyon megtalalnak, ha mas nem is de ok igen :((.

eniko said...

ittis a masodik tetszik erosen :)

Szabi said...

Enikonek, igen nekem is az utolso meg a masodik jon be a legjobban