Sunday, February 18, 2007

Elso "igazi tesztfotoim" a Canon Powershot Pro 1 -el

A kacsakkal szerettem volna kezdeni, de keves szerencsevel mivel ez alkalommal is keves volt a feny a lenyugvo nap miatt, igy kenytelen voltam kinlodni, de egy igazi kepet nem sikerult csinalnom! Nos az az igazsag sokat nem is tokoltem, mert egyre jobban sotetedett igy tovabb haladtunk Beacskaval!



Aztan elojott belolem a muveszkedes es "lovoldoztem" egy par sziluettet, ami az en szememnek eleg tetszetos, de ezt mindenki dontse el maga!Mivel hogy egyre sotetedett, egyre inkabb lehult az ido igy mar lassam de batran, es a kivancsisaggal megfuszerezve indultunk is haza!







Persze hazafele meglattam egy tukrozodest ami megtetszett es ismet kezbe kerult a gep; en a PANCELOS nevet adtam a kepnek mivel, az en fantaziam szerint egy XVII-ik szazadi pancelost latok benne!Ezt megint sajat "fantazia lataskent" jelentem ki!




Aztan vegul Beacska oromere, aki mar atfazott es ehes lett, a fotozas a szobaban folytatodott, a kedvenc kristalyomat (PIRIT) vettem kereszt-tuzbe, hogy mar a makrot is probaljam ki de az ido fogytan volt...es igy sem ertem el az alltalam elvart eredmenyt!Hazudmek ha azt mondanam hogy csak ez a par kep keszult, de inkabb sorozatokat keszitettem, igy nem volt tul valtozatos a tema!

No comments: