Sunday, February 25, 2007

Ma esti prodikciom...

Miota megvan a gepem, azota varom, hogy kiprobalhassam, milyen kepeket tudok keszitteni a holdrol!Az igaz, hogy a hold allasa sem nagyon kedvezet meg a pozicio sem, mert a balkonbol fotoztam es szinte fejem folott volt a hold, de alvannyal valahogy megoldottam - sokat segitett itt a kihajthato LCD-! Szoval itt is nagyok voltak az elvarasaim,..., mivel a nyaron a Csabus gepevel (Sony Cybershot H5) eleg ugyes kepeket sikerult osszehoznom kezbol!Na de aztan rajottem hogy a 7x optikaival nem lehet akkorat nagyittani mint a 12x-el :)! Igy kissebb lett, meg ha meg is tuningoltam egy kis digitalis zoom-al,...,ami sokat nem segitett!Rontott a minosegen, de nagyobb lett a hold!Szoval arra a kovetkeztetesre jutottam, hogy megvarom a holdkozelt, holdat fotozni!De ezzel nem adtam fel meg,...



A "kovein". Az asvanyborzen vasaroltam mert szep szinesek, geodak megmaradt darabkaibol csiszoltak ki, van koztuk jasp is!Tukorre helyeztem oket aztan egy eleg alacsony szogbol fotoztam...Elso sorban a szinek tetszettek, de feher-feketeben sem rosz szerintem!







A kutyuskaink....

No comments: