Saturday, February 17, 2007

A Huda barlang "tetejen"

Nicu baratommal voltunk ugy kb ket hete fotozni a Huda barlang folott levo gerincen fotozgatni, egy nagyon meghitt, elhagyatott videken.Mivel hogy reg nem vagyok aktiv, ami a sportot illeti, kicsit megrendezett az emelkedo foleg vissza fele de maga a latvanyert megerte!Megha a kepek nem is lettek a legjobbak, egyet kozuluk a fotozz-ra is kitettem es eleg jol tartja magat (4.60 az 5bol).Szoval leget fantazialni!Nekem meg azert is tetszett a tura mert ebben a telben ekkor lattam igazi havazast!Szoval jonnek a kepek!


Ez a kepem van a Fotozz-on, katt ide a megtekinteshez

Sok erdekes haziko van a teton erdemes ellatogatni erre a helyre, es ha valakit erdekel segittek eljutni esetleg el is viszem!Mint mar mondtam Minden idoszakban csodalatos!




Az utolso ket kep Fuggoleges panorama kepkent keszul tobb kepbol osszerakva, ezer minosegileg nem a legpengebb, de az osszhatasa az jo!Nagyon szep ez a vizeses, nevet pontosan nem tudom de nyaron-telen es osszel komoly fototema:



No comments: