Tuesday, October 06, 2009

A golyoim :)
Regen vettem egy tasak uveggolyot es ma ratalaltam, aztan kezdtem fotozni, es erdekesebbnel erdekesebb kepek sikerultek, elmeletig a golyos kepeknel nincs hatar, amig a kreativitas lenduloben van.Persze egy makro obiektivvel elesebb kepeket lehet kesziteni, de nekem egyelore nincs, igy boldogulnom kell a 15-55 mm.
A kepek nagyresze 200-400 ISO kozt, 55mm korul, es olyan 1/8-as zarsebesseggel keszultek.A megvilagitas egy normal villanykorte segitsegevel.Az eredmeny:









8 comments:

aeduard said...

tetszik ez a sorozat, főleg a 3-4 kép színvilága és a FF (annak nem a színvilága természetesen :) )

Szabi said...

Szia, Koszi, nekem a kedvencem a 4-ik de az 5-ik is tetszik, az elso ketto inkabb olyan absztraktos!
Lehet ezekbol meg tobbet is kihozni de ezek afele teszt kepek voltak, de meg vagyok elegedve az obival, habar a zaj egyes kepeken kiveheto 400 ISOnal de hasznalhato.

Andor Marton said...

A fene se gondolta volna, hogy ilyen érdekes képeket lehet kihozni pár golyó segitségével. Az 4-5 nekem is bejön, sőt a kévetkező sorozatban is van pár kedvenc.

Szabi said...

@ Andor - koszonom hogy beneztel, es orvendek, hogy tetszenek a kepek,..., igen rengeteg jo kepet ki lehet varazsolni beloluk, a kerdes csak az, hogy mennyire turelmes es kreativ az ember, szerintem itt nincsenek hatarok!

Andor Marton said...

Szerintem a turelemmel es kreativitassal nincs gond.
Belinkellek en is a blogomon, most keszitek egy uj szekciot - fotoblogok.

Szabi said...

@ Andor - koszonom!

Jihan said...

these look like fish eggs... but really beautiful pics you have...

Szabi said...

Thank U Jibi and thanks for visiting.